tirsdag den 3. november 2009

BIOGLOBE


Jeg har i dag købt mig en BIOGLOBE - som jeg er utrolig glad for!!
Jeg købte den i mellem str. i butikken: Designertorvet. Det er en kugle med små rejer i - man skal ikke huske, at give dem mad eller skifte vand. Alt dette er ikke nødvendigt. Så nu har jeg rejer - de næste 8-10 år!!! JUHU!
p.s Jeg vandt 250 kr til banko. Jeg måtte dele desværre dele med 2 andre, der sagde banko på samme tid :(!!! MEN! - det betyder overskud, det er mere end hvad Irene kom hjem med ;)

5 kommentarer:

  1. Så fin da :D

    meget fine endda

    SvarSlet
  2. Det handler ikke om at vinde, det handler om at være med!

    SvarSlet
  3. Jeg tror de gamle banko damer er uenige ;) .. Men selvf. gør det det :)

    JA MICHAEL - SÅDAN EN SKAL DU DA OGSÅ HAVE :D!!

    SvarSlet
  4. hah nej ville være dumt, de dør sgu bare for mig
    plus var de ikke røv dyre ?

    SvarSlet
  5. DE KAN JO IKKE DØ :D...
    du skal intet gøre?

    SvarSlet